torsdag 21 januari 2016

VÄLSTÄDAT EFTER ATT BREDBANDSMONTÖRERNA VARIT FRAMME...


Inte!!!!

3 kommentarer:

Skärgårdsbilder från Oskarshamn sa...

- Halloj Hammenvik.
Kul att du börjat blogga igen.
Jag trodde de skulle använda befintligt uttag för TV
och bredband. Sätter de det nya i hallen eller...?
Hälsar fd. Fotografen

P sa...

Kände att jag var tvungen så här 8 år, eller blir det 9år, efter att jag gjorde första inlägget i samband med starten av Australian Open.

Jag trodde det värsta när jag såg eländet i trappan, men de har bara dragit kabelkanaler för ledningarna i trappan. Men kanalerna går bara ovanför ytterdörren så man kommer nog gå in i överkant vid dörrposten och så blir det kabel ner till uttaget innanför dörren där, åtminstone jag har både teleuttag och eluttag. Tänkte jag skulle fråga Daniel för dom har tydligen varit i Höghuset redan om dom dragit allt klart hos honom. I vilket fall som helst så får man väl hoppas att dom lägger en lapp i lådan så att man slipper få en överraskning när man öppnar dörren någon dag. /per

Skärgårdsbilder från Oskarshamn sa...

- Ska bli spännande när de dyker upp här borta i
den låga delen av beståndet...
Lite lömsk på att borra i väggarna som innehåller så mycket
sten. Tidigare gånger man borrat igenom väggarna har det blivit en krater på 30x30 cm på utgång-sidan.
Men man ska väl inte måla Fan på väggen i förtid.
- Vi syns !